Me time på B:zar Styling Team Kongsberg

Innlegg sponset av B:zar Kongsberg.

 

Så utrolig deilig når du har unnagjort treningen din og vet at du skal henge hos frisøren å bare slappe av resten av dagen.

Selv om jeg bruker mesteparten av tiden min til å spise, trene og sove synes jeg selvsagt det er utrolig deilig når jeg tar meg tid til det lille ekstra. Jeg er veldig kresen på frisører og hadde egentlig utsatt å få frisket opp fargen så lenge som mulig i frykt for at det ikke kom til å bli bra (been there done that), spesielt når jeg er utenbys.

Forhørte meg litt rundt og ble tipset om dyktige folk på B:zar Styling Team Kongsberg.

I det jeg kommer inn i det lille koselig lokalet blir jeg umiddelbart avslappet og i godt humør. Interiøret var helt utradisjonelt for en frisør salong. På høytalerene ble det spilt deilig balsam musikk og det duftet nydelig i salongen. Det var ikke den vanlige frisørsalong lukten av kjemikalier kombinert med shampoo, men en mild og behagelig duft av blomster og renhet.

 

 

“Hei, er det du som er Martine?” sier en smilende frøken med stort krøllete hår og funky røde briller i det jeg kommer inn døren. Når jeg setter meg ned i frisørstolen får jeg servert en stor kopp med deilig grønn te. Alle de ansatte er utrolig imøtekommende og Jasmina (baben med det store krøllete håret) forstår med en gang hvordan jeg ønsker at håret mitt skal se ut. Jeg føler meg utrolig avslappet og i trygge hender. Tiden flyr og det er deilig at hun er nøye og vet hva hun holder på med, jeg kan bare slappe av å nyte at noen steller håret mitt.

 

(Endelig får etterveksten en nødvendig oppfriskning. Jesmina starter med å legge noen folie striper i luggen for å få en enda bedre solbleket look). 

 

Denne salongen har ikke bare utrolig trivelige ansatte, men er også en salong som er bra for deg og miljøet. Alle produktene de bruker er ammoniakk frie, det merker man godt på lukten i lokalet og hvordan det føles og lukter mens de steller håret ditt. Noe annet jeg er veldig nøye på er at alle produkter jeg bruker er fri for dyretesting, da er det ekstra deilig for meg å vite at det også er noe B:zar Kongsberg er opptatt av. Produktene de bruker og selger er ikke testet på dyr. I tillegg er de fleste produktene deres grønne (som vil si at de ikke skader miljøet), fri for sulfater og parabener. What’s not to like?

Vanligvis når jeg har vært hos frisøren og fått bleket håret pleier det alltid å klø litt i hodebunnen døgnet etter behandling. Men denne gangen hadde hodebunnen det helt fint. Håret luktet nydelig, kjentes glatt og sterkt ut igjen og fargen ble akkurat sånn som jeg ville ha men ikke turte håpe på. Den så helt naturlig og solbleket ut, den lyse nyansen blendet perfekt med min egen hårfarge og Jesmina visste akkurat hva hun skulle gjøre for å få håret mitt akkurat sånn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv om innlegget er sponset er dette 100% min ærlige mening om salongen. De har ikke sagt hva jeg skal skrive, dette er min oppriktige mening om besøket. Jeg er så fornøyd med håret og selve stemningen i salongen er bare nydelig, de ansatte og det salongen står for gjør at jeg ikke hadde nølt ett sekund med å dra tilbake. Jeg kan på det sterkeste anbefale denne B:zar Styling Team Kongsberg til alle som trenger gode hårdager og litt balsam for kropp og sjel. Som triathlete blir håret utsatt for mange påkjenninger med å være mye i klor og vann, løping med vått hår, bruk av hjelm, badehette etc. Da er det ekstra deilig å få riktig pleie og hjelp til å ta vare på håret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ett stk fornøyd frøken. Takk for en fantastisk dag hos dere B:zar Kongsberg. Vi sees!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg