Movember: 20% av fond inntekten til Brystkreftforeningen

 

Hallo bloggen 💗

 

Jeg er både rørt og forbauset over at jeg i løpet av 1 uke har fått inn 2150 kroner i fondet mitt. Det er helt rått og har gått over all forventning! Hver gang det har tikket inn melding om aktivitet i fondet blir jeg helt rørt. Tenk at noen faktisk synes det jeg driver med er verdt å støtte. Tusen millioner takk til alle som har bidratt. Det betyr utrolig mye for meg.

I og med at dere viser meg så mye kjærlighet, ikke bare i form av penger, men gode ord, omtale og støtte ønsker jeg også å bidra med noe tilbake. Derfor har jeg bestemt meg for å gi 20% av summen som jeg får inn i fondet i løpet av november til Brystkreftforeningen. November eller Movember er ikke minst en måned som brukes til bevisstgjøring av kreft, og kanskje spesielt menn og kreft. Så nå er det på tide å ta en liten tur til legen å få sjekket prostata gutter. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite.

Har fått flere tilbakemeldinger om at det er tungvint å overføre penger via fondet, jeg legger derfor ut kontornr mitt, slik at de som ønsker kan vippse eller overføre på en mulig enklere måte. Alle overføringer blir selvsagt notert og tatt med i regnestykket i slutten av måneden. Legg gjerne igjen en liten beskjed hvis du ønsker å benytte deg av overføring/vipps.

Kontonr.: 1202 63 85499

Link til fondet: https://gogetfunding.com/triathlete-martine-hoaas/

 

Ta vare på hverandre 💗

Let’s save some boobies and grow a mustache!

 

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg