Fond!? Hvem vil vel støtte meg med penger på veien til toppen?

 

 

Idag har jeg faktisk startet et eget fond hvor alle som vil kan støtte meg med alt fra 1 kr til så mye hjertet eller pengboka måtte begjære. Tidligere har jeg tenkt at det bare ville vært dumt å tro at noen vil bidra fra egen lomme for å hjelpe meg til topps. Men etter å ha fått noen førespørsler om akkurat dette så bestemte jeg meg for å svelge stoltheten og opprette et fond. Her kan hvem som helst sette inn akkurat så lite eller mye som de ønsker.

Det er ikke til å stikke under en stol at veien til topps er tung og hard. Dagene består ofte av tidlige morninger og lange dager med trening etterfulgt av jobb og kanskje mer trening. Det er netter hvor jeg ligger våken og prøve å komme på en god plan for å få budsjettet til å gå opp også neste sesong. Det er dager hvor jeg møter veggen å bare må sette meg ned å gråte litt, på grunn av den store totalbelastningen med både mye trening og jobb. Jeg vet at jeg enda har noen år framfor meg med samme hardkjør både på jobb og trening for å komme helt til topps. Det er tungt å trene opp mot 20 timer i uken i tillegg til å jobbe 100%. For meg så går det ikke i lengden. Da må jeg prioritere. Det er et evig dilemma. Treningen som jeg så inderlig elsker og verdsetter gjør meg både kjappere og løfter meg enda litt nærmere der jeg ønsker å være, nemlig i verdenstoppen innenfor triathlon. I teorien har jeg både fysiske og psykiske forutsettninger for å komme meg akkurat dit. Men jeg kommer meg ikke dit hvis ikke økonomien er på plass. Det nytter ikke å være kjapp hvis man ikke har råd til å konkurrere. Et evig dilemma. Men jeg skal dit. Jeg må dit. Hvor god kan jeg egentlig bli? Det tenker jeg å finne ut i løpet av de neste årene. Jeg vet at det vil koste både blod, svette og tårer.

Derfor har jeg valgt å starte et fond. I håp om å gjøre veien til topps litt lettere. Det er viktig å huske på at absolutt ALLE bidrag vil hjelpe. Hvis 10 stykker gir 10 kroner hver, er det plutselig 100 kroner. Så ta en titt da vel. Her er linken til fondet mitt:

https://gogetfunding.com/triathlete-martine-hoaas/

 

For større donasjoner i bytte mot din logo på mitt trenings og konkurransetøy ta kontakt på:

[email protected]

 

 

Tusen takk til alle som støtter meg og følger meg i drømmen mot toppen. Kjærligheten dere gir meg betyr mye.

 


 

 

 
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg