Kjære sponsorer: Takk for 2016 – Jakten på 2017

 

2016 har vært en helt fantastisk sesong for meg. Jeg vil starte med å sende en stor takk til mine kjære sponsorer som har hatt troen på en sta liten Finnmarking med store drømmer. Det har betydd utrolig masse for meg og satsingen min. Uten dere hadde jeg ikke hatt mulighet til å gjennomføre alle konkurransene, hatt råd til alle reisene og utstyret.

 

Tusen millioner takk FullRulle, Frikant, Statnett, Byggmakker Østlyngen, Bossekop Tannklinikk, Eltele, Eirik Hoaas AS, Kontor og Grafisk, Foher Multisport, SolRX og GripGrab.

 

Videre vil jeg sende en stor takk til alle som har fulgt meg og har kommet med bidrag på reisen, både venner, familie, kjæresten, kjente og ukjente. Støtten deres har betydd utrolig masse for meg og bidratt mer enn dere aner. Tusen takk til Trond Reginiussen som lapper meg sammen når det trengs. Takk til GetRobust og treneren min Lise som er minst like gira som meg når jeg finner på nye sprell, men som også holder meg i tøylene når jeg blir for ivrig.

Jeg er evig takknemlig, dette hadde ikke gått uten alle sine bidrag.

 

Processed with Snapseed.
 

Jeg ser allerede fram til sesongen 2017. Jeg har et drøm om å klare å kvalifisere meg til Ironman verdens mesterskap på Hawaii i løpet av noen år. Men for at jeg skal kunne fortsette å utvikle meg som utøver er jeg avhengig av å få sponsorer for neste sesong. Kunne du tenke deg å være en del av Team Hoaas for sesongen 2017? Eller vet du om noen som kanskje kunne tenke seg det?

 

Her er mine tidligere resultater og plan for sesongen 2017:

Konkurranser 2014/2015:

Hove tri 2014:                                 10. plass (age group)

Ironman Haugesund 2014:            12. plass (age group)

Trollveggen tri 2014:                     15. plass (age group)

Ironman Århus 2015:                      3. plass (age group)

 

Konkurranser 2016:

Viking Challenge                                                                8. plass (elite)

Ironman Haugesund 70,3                                                  2. plass (age group)

Norwegian championship in long distance triathlon          7. plass (elite)

Norseman                                    9. plass (alle damer) – 69. plass (overall)

Ironman WC 70,3 Sunshine Coast                                  64. plass (age group)

 

Konkurranseplan 2017:

Ironman Lanzarote 140.6         20. Mai

Viking Challenge                      18. juni

Ironman Haugesund 70,3          1. Juli

Norseman                                  5. aug.

Ironman Mallorca 140.6           24. sept.

 

Håper på å høre fra deg!

Kontakt: [email protected]

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg