Vil du bli en del av mitt team?

Triathlon er på ingen måte en billig sport. Det kreves mye utstyr og mye reising. For at jeg skal kunne fortsette med den gode progresjonen jeg har hatt i løpet av kort tid er jeg avhengig av å få sponsorer. Jeg har klart meg på egenhånd helt til nå, men ønsker å ta lidenskapen et steg videre for å se hvor mye jeg klarer å hevde meg i sporten.

Som sponsor vil du få din logo på klær som jeg kommer til å bruke under konkurranser i Norge og resten av verden, og på trening. Du vil også bli eksponert både på instagram, bloggen og i media. Jeg poster daglig bilder på instagram og er ofte ute på reise og i bybildet. Jeg er en seriøs utøver som er opptatt av gode holdninger og ren idrett. Det vil være god reklame for deg å ha ditt navn på mitt tøy.

 

Om meg

Født: 08.07.1991

Alder: 24

Bosted: Alta

Jobb: Actic Alta

Studie: Bachelor idrett

Idrett: Triathlon

Mail: [email protected]

Instagram: martinehoaas

 

 

24 år ung frøken fra Alta, Finnmarks perle. Studerer idrett ved Norges Arktiske Universitet i Alta. For øyeblikket holder jeg på med en bachelor om idrettsernæring. Jeg jobber også som veileder og gruppetime instruktør på Actic Alta. Tiden hvor jeg ikke er på jobb eller skole brukes til trening, spising og soving. I 2013 begynte jeg å trene til mitt første triathlon, og debuterte sommeren 2014. Etter bare ett år med triathlon rettet trening fikk jeg forholdsvis gode plasseringer. Jeg ble hekta, og fortsatte å trene godt og satte meg nye mål. Sommer 2015 hadde det gått litt raskt i svingene, fikk konstatert lav blodprosent og tomme jernlagre. Konkurransene sommeren 2015 måtte avlyses. Tre mnd senere gjorde jeg Ironman Århus 70,3 og tok en 3. plass i min klasse, til tross for lave jernlagre. Jeg kvalifiserte meg da til verdens mesterskap i Ironman 70,3 i 2016. Triathlon og trening er det jeg lever og brenner for. Jeg klarer nesten ikke vente med å se hva 2016 kommer til å bringe, med nok blod og fulle jernlagre. Jeg har gode ambisjoner og mål.

 

Konkurranser 2014/2015:

Hove tri 2014:                                10. plass

Ironman Haugesund 2014:            12. plass

Trollveggen tri 2014:                      15. plass

Ironman Århus 2015:                       3. plass

 

Konkurranseplan 2016:

Viking Challenge                             18. juni

Ironman Haugesund 70,3                 3. juli

Norseman:                                        6. august

Ironman WC 70,3 Sunshine Coast:  6. September

 

Håper du ønsker å være en del av mitt team, eller kanskje vet du om noen som kunne tenke seg å sponse meg? Ta kontak på mail: [email protected]

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg